czwartek, 5 lutego 2015

Przygotujcie popcorn! Nadchodzi maraton! - ranking seriali lps

Hej, tu jaszczurka! Kto się stęsknił? Wybaczcie za pustki na blogu, ale petki ostatnio zupełnie wypadły z mojego planu dnia. Właściwie, to cały swój wolny czas poświęcałam na czytanie najlepszej serii książek na świecie! Nie, nie chodzi mi o Harry'ego Pottera. To coś, co zainteresowało mnie o wiele bardziej niż przygody małego czarodzieja. Mowa o "Tunelach". Czy można sobie wyobrazić coś bardziej niesamowitego?...
Tak więc Will Burrows i jego kompani pochłonęli calusieńki czas jaszczurki. Teraz czekam na ostatnią część powieści, która niebawem zagości na mojej półce, więc mam odrobinę czasu. Zapraszam!

Dziś postanowiłam znaleźć historię równie wciągającą, jak ta opisana we wspomnianej przeze mnie książce, z tą jednak różnicą, że jej bohaterowie muszą być słodkimi figurkami!





#5 LPS: The Last Night - LPSKira

Serial opowiada o kotce imieniem Jane, która musi pogodzić się ze śmiercią matki. Po tym jak dziewczyna dowiaduje się, że jej rodzicielka przegrała walkę z rakiem, postanawia popełnić samobójstwo, aby już zawsze móc z nią być.

Trudno do końca ocenić serial, ponieważ akcja urywa się na trzecim odcinku, a wszystko wskazuje na to, że ma ich być więcej. W tych początkowych odcinkach wiele się wydarzyło. Mimo wciągającej fabuły najbardziej zapamiętałam jeden z... em... błędów? Nie wiem czy mogę je tak nazywać, ponieważ były raczej zaplanowane. Nieważne. Chodzi mi o relację między Jane i Jakiem (?[ uratował główną bohaterkę od śmierci]). Czy ktokolwiek z Was uważa za normalne wprowadzanie się do nieznajomych?... Jane tak.

Mimo wszystko myślę, że autorka jakoś z tego wybrnie i zaserwuje nam dobrą historię, która wyciśnie łzy z wielu oczu.

odcinek nr 1







#4 LPS: Pamiętnik Księżniczki - ThePuddingLPS

Księżniczka Angelina Black, następczyni tronu dowiaduje się wieeeelu dziwnych i niezrozumiałych rzeczy w bardzo krótkim czasie. Zamieszkuje w zamku, poznaje narzeczonego, jej wujek jest jej tatą...

To jest... ciekawe? Właściwie to dosyć podobne do innych seriali. Mimo to, właśnie "Pamiętnik Księżniczki" tu trafił. Serial jest pełen tajemnic, które czekają, aż je odkryjemy, a ciekawska główna bohaterka sprawia, że chcemy uchylić rąbek tajemnicy jeszcze bardziej. Nie wiem co mogłabym napisać jeszcze i to chyba minus. Starałam przypomnieć sobie ulubione momenty, ale dzieje się zbyt dużo i nie ogarniam.



odcinek nr 1


#3 Granica - PepsiLPS 


Historia Peggy, kucyka, który został księżniczką xD
Peggy jest nowa w szkole i nie ma zbyt wielu przyjaciół. Z nieznanego jej powodu większość uczniów jej unika. Okazuje się, że ukrywają prawdę o jej pochodzeniu.

To było coś! Od kiedy pierwszy raz zobaczyłam "Granicę" wiedziałam, że mi się spodoba. Magiczne światy, księżniczki i te sprawy. To, co dla większości byłoby minusem, dla mnie jest plusem. Mianowicie krótkie odcinki. Żadnego owijania w bawełnę, krótko i na temat, a przy tym ciekawie. Jeżeli nadal się ze mną nie zgadzacie, to spróbujcie obejrzeć 5 seriali o petkach naraz!
No, ale jednak skoro serial trafił na trójkę, to coś musiało mi się nie podobać. Sama nie mam pojęcia o co dokładnie chodzi, więc wróćmy do pozytywów xD Historia ma morał! Serio. Właściwie to nawet kilka, więc jeżeli macie młodsze rodzeństwo płci żeńskiej możecie śmiało obejrzeć "Granicę" razem z nim, a żadne nie będzie się nudzić!


odcinek nr 1




#2 LPS: Pamiętnik Księżniczki II - ThePuddingLPS 

Angela to już stara babka i urodziła dziecko. Tym razem śledzimy poczynania nastoletniej Bidget, która mimo, że odziedziczyła niektóre cechy po mamie jest zupełnie nową i interesującą postacią. Bridget chce być lubiana i popularna jak większość nastolatek, jednak przez to pakuje siebie i innych w kłopoty.

Drugi sezon jest zdecydowanie lepszy niż pierwszy. Polubiłam Bridget znacznie bardziej niż Angelę i bardziej się z nią utożsamiłam. Serial jest dobrze nakręcony, przemyślany i po prostu zajmujący. W dodatku nie mogłam się oprzeć wrażeniu, że scena, w której kotka próbuje otworzyć zamek wsuwką jest mrugnięciem do fanów pierwszego sezonu. Hm... no i widzieliście kumpla shorthairki? Ciacho xD TAK, wiem, że  to tylko figurka.

odcinek nr 1




#1 LPS: Legenda Fiapais - ThePuddingLPS 

I znów magiczna kraina, którą władają Źli. Piątka Wspaniałych musi uratować Fiapais.

Fiapais. Właściwie nie do końca wiadomo co to jest. Lir (spanielka, bohaterka serialu) stwierdza bowiem, że nie mam pojęcia co to znaczy "kraj", jednak w księdze wyraźnie napisane jest KRAJ. Cóż, albo Lir jest głupia, albo to po prostu błąd :) W każdym razie "Legenda Fiapais" jest według mnie najlepszym serialem o lps (jak na razie). Jej bohaterowie są ciekawi, otoczenie wygląda świetnie, a dialogi są śmieszne kiedy tego potrzeba.




best serial odcinek nr 1



Ok... Liczę na komentarze! Mam nadzieję, że zachęciłam Was do obejrzenia tych filmów i przeczytania moich ulubionych książek. Pozdrawiam, jaszczurka :D


9 komentarzy:

  1. Nie oglądałam tylko numeru 5, ale pewnie tego nie zmienię - ostatnio seriale o LPS trochę mnie nudzą...
    "Granicę" uwielbiam! Jest fajnie wykonana i ma bardzo ciekawą fabułę. Mi też przypadły do gustu króciutkie odcinki, bo dłuższe niż 10 minut szybko mnie nudzą i, zamiast z radością śledzić akcję, marzę, żeby to się wreszcie skończyło... A takie krótkie? Oglądam jeden za drugim i w każdej chwili mogę przerwać!
    "Pamiętniki..." nie są najgorsze, ale nie porwały mnie jakoś szczególnie. :P "Dwójka" faktycznie jest nieco ciekawsza.
    Natomiast, szczerze, nie rozumiem fenomenu "Legendy Fiapais". Niby miało być takie ciekawe, takie super, takie oryginalne itd., ale według mnie w tych paru odcinkach prawie nic się nie zdarzyło, a akcja jest nudna jak flaki z olejem i strasznie przewidywalna... Nawet nie żałuję, że serial jest niedokończony, i tak mnie znudził, więc pewnie nawet bym go dalej nie oglądała.

    Co do "Tuneli"... Myślę nad dodaniem ich do listy książek do przeczytania. Liczę na mini recenzję. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście jak na razie w legendzie wiadomo czego niewiele się wydarzyło, ale trafiło mnie to "coś". To uczucie, kiedy wiesz, że coś pokochasz (jak w przypadku "Tuneli"). Mimo to mam nadzieję, że notka Ci się spodobała :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ohhh...uwielbiam pudding <33 najlepsza ;3 The last night nie oglądałam :/ Świetny jest pamiętnik księżniczki :)) a w legendzie fiapais cieżko ocenić cokolwiek bo teraz to trochę mi sie przez ich odejście pomieszało, ale najważniejsze ze wróciły :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za pozdrowienia :D Spodziewałam się, że nikt nie będzie kojarzył piątki, bo sama odkryłam ją w dniu pisania notki. O legendzie już odpisałam Carly, więc możesz spojrzeć na ten komentarz :)

      Usuń
  4. Hahahaha, Tak tylko informuję, że postanowiłam wrócić. Okazało się, że tesknię za tymi 2 latami, tesknię za wami i za tymi pięknymi chwilami. :) Jest notk a
    http://rozszyfrujmnie.blogspot.com/

    Mufffinka


    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana na moim blogu do Liebster Blog Award! Gratuluję!
    rozszyfrujmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejcia! Ooo uwielbiam filmiki ThePuddingLPS ♥. Również ElaineLPS ma fajniutkie ^^
    Zapraszam na bloga: Sweet LPS World

    OdpowiedzUsuń